香港新浪網 MySinaBlog
« 上一篇 | 下一篇 »
Emilili | 07-Dec-08 | 愛 . 空間 | (141 Reads)

放大假放到懶洋洋, 竟然俾小J 一腳伸來踢醒左 !! emotion

遊戲如下:請回答以下關於錢的問題,完成後邀請三至五位 blog 友仔參加,順道去 blog 友仔留言,告訴 blog 友仔,自己已被點名了。

emotionemotionemotionemotionemotionemotionemotionemotionemotionemotionemotionemotionemotionemotionemotionemotionemotionemotionemotionemotionemotionemotionemotionemotionemotion

1. 你是窮光蛋嗎?

由大學畢業一刻開始, 係!

都唔明點解大學既學費要咁貴! 尤其我地呢D "高不成, 低不就" 既後生仔女, 搵$$ 又唔係多, 還幾年學費, 同埋俾家用都冇晒啦 emotion

仲有就好似靚佬Lin 咁, 身體出現嚴重毛病, 屁股經常痕癢, 要靠 "另類治療" (shopping emotion) 去醫治, 搞不好要窮一生既治療先好得番.. 唉..

2. 請形容一下你這一生的財運。

天生沒有橫財運, 所以年中買六合彩同 "過大海" 既洗費都比其他人節省唔少 ..

正財運嘛.. 叫做有份工, 正正常常咁啦, 不過如果黎緊公司裁人的話.. 冇眼睇 emotion

3. 如果要用你的身家買一樣東西, 你買得起什麼?

咩都買唔到!! 學費都未交完, 買乜鬼!!

4. 沒有提款卡的情況下,你只有HK$20,你會怎麼辦?

番去最安全既地方 - 屋企!

再唔係.. 打俾肥仔求救囉 emotion

5. 你平時大概會帶多少CASH?

都係 $200 左右; 其實唔需要咁多啦, 有 EPS 架嘛

Picture

6. 現在經濟環境這樣,你會在那一方面減少消費?

Happy hour 同Shopping!! 呢種令人又愛又恨既玩意, 在不知不覺間就會俾佢食晒D $$ !!

7. 你在誰身上花得最多錢??

自己, 學費, 同家用

8. 你是那種刷爆卡的人嗎?

曾幾何時係!! 依家仲俾佢既 "餘波"影響中 ..emotion

見過鬼仲唔怕黑咩.. 依家cut鬼晒喇, 唔好再搞我!!

9. 有什麼東西會讓你毫不猶豫買下來?

乜都有喎 ..  白羊座出名做事快而狠, 點會猶豫呢 emotion

10. 最後,講講你對錢的價值觀 / 錢對你的重要性。

同空氣一樣, 要生存, 就一定要有錢!!

emotionemotionemotionemotionemotionemotionemotionemotionemotionemotionemotionemotionemotionemotionemotionemotionemotionemotionemotionemotionemotionemotionemotionemotionemotion

 

今次唔踢人啦, 喜歡的請自 tag啦 ^^


[1]

嘩哈哈哈哈哈… 俾妳笑死!

Lindberg
[引用] | 作者 Lindberg | 09-Dec-08 | [舉報垃圾留言]

[2]

唉~
學費真係好貴...


[引用] | 作者 Patsy | 09-Dec-08 | [舉報垃圾留言]

[3]

好事成雙,踢多個比你, 詳情請到我個blog 啦 !


[引用] | 作者 wingwing | 10-Dec-08 | [舉報垃圾留言]

[4]

係啦, 我都唔明點解d學費咁貴...

Maggie
[引用] | 作者 Maggie | 11-Dec-08 | [舉報垃圾留言]

[5]

謝謝分享,聖誕快樂

不來梅
[引用] | 作者 不來梅 | 11-Dec-08 | [舉報垃圾留言]

[6] Re: Lindberg
Lindberg : 嘩哈哈哈哈哈… 俾妳笑死!
我又樣學樣者 (學緊你呀Lin 兄 emotion)

Emilili
[引用] | 作者 Emilili | 13-Dec-08 | [舉報垃圾留言]

[7] Re: Patsy
Patsy : 唉~學費真係好貴...
睇怕我個master都遙遙無期架喇...

Emilili
[引用] | 作者 Emilili | 13-Dec-08 | [舉報垃圾留言]

[8] Re: wingwing
wingwing : 好事成雙,踢多個比你, 詳情請到我個blog 啦 !
好好~~ 黎緊呀下 ^^

Emilili
[引用] | 作者 Emilili | 13-Dec-08 | [舉報垃圾留言]

[9] Re: Maggie
Maggie : 係啦, 我都唔明點解d學費咁貴...
快D儲多D $$啦, 第日哲哲D 學費仲貴 emotion

Emilili
[引用] | 作者 Emilili | 13-Dec-08 | [舉報垃圾留言]

[10] Re: 不來梅
不來梅 : 謝謝分享,聖誕快樂
merry christman =P

Emilili
[引用] | 作者 Emilili | 13-Dec-08 | [舉報垃圾留言]

[11]

唉!錢唔係萬能,但無錢真係萬萬不能…


[引用] | 作者 boosaa | 14-Dec-08 | [舉報垃圾留言]

[12] Re: boosaa
boosaa : 唉!錢唔係萬能,但無錢真係萬萬不能…
十萬個認同!!!

Emilili
[引用] | 作者 Emilili | 15-Dec-08 | [舉報垃圾留言]

[13] Re: Emilili
Emilili :
Maggie : 係啦, 我都唔明點解d學費咁貴...快D儲多D $$啦, 第日哲哲D 學費仲貴

唔好咁快remind我, 我會灰...哈哈

Maggie
[引用] | 作者 Maggie | 16-Dec-08 | [舉報垃圾留言]