香港新浪網 MySinaBlog
Emilili | 24-Aug-08 | 愛 . 空間 | (138 Reads)

衰人聚會終於都圓滿咁舉行左啦 ~~

 (閱讀全文)

Emilili | 20-Aug-08 | 拍拍拍 !!! | (196 Reads)

唉 ... 衰晒 !!

昨晚同 "老死" 食飯, 滿心歡喜打算幫我既 "新歡" 來個 Grand Opening, 點知 ..

 (閱讀全文)

Emilili | 14-Aug-08 | 拍拍拍 !!! | (236 Reads)

聽日終於去買啦 !!

 (閱讀全文)

Emilili | 14-Aug-08 | 愛 . 空間 | (328 Reads)

如題, 阿M 最近已經深深咁中左 "小鵬"毒 emotion

M 媽同 M friends 都好奇怪咁問過, 小鵬出道咁多年, 點解阿M 會突然間咁喜歡佢呢 ??

原因嘛 ... 一字咁淺 ..

 (閱讀全文)

Emilili | 11-Aug-08 | 愛 . 空間 | (390 Reads)

一段令人動容的新聞 ...

彌敦道5級火4死55傷

氧氣罩讓給災民 雙雄殉職 消防員真偉大

【 蘋 果 日 報 專 訊 】 兩 顆 烈 火 雄 心 , 一 對 偉 大 的 消 防 師 徒 , 昨 日 在 旺 角 彌 敦 道 鬧 市 的 五 級 大 火 中 , 奉 獻 了 他 們 無 私 救 人 的 生 命 。 這 宗 自 12 年 前 嘉 利 大 廈 大 火 後 首 宗 五 級 大 火 共 造 成 4 死 55 傷 , 兩 名 英 勇 殉 職 的 消 防 雙 雄 是 負 責 搜 救 行 動 的 煙 帽 隊 成 員 , 他 們 拯 救 兩 名 被 濃 煙 圍 困 的 女 災 民 時 , 由 於 情 況 危 急 , 將 配 備 的 氧 氣 罩 脫 下 給 兩 名 吸 入 濃 煙 不 適 的 女 子 呼 吸 , 直 至 另 一 隊 消 防 員 到 達 救 人 , 兩 名 英 勇 消 防 員 最 終 因 吸 入 濃 煙 昏 迷 倒 地 , 送 院 證 實 不 治 。

 (閱讀全文)

Emilili | 06-Aug-08 | 愛 . 空間 | (218 Reads)

係其他網站見呢個測驗幾好玩,  黎啦喂 ……… emotion

 

Ques 1: 像祈禱一般,將雙手的手指交握起來

OK~好吧!看看看你的雙手!!!

左手拇指被押在右手拇指下的----->左腦使用者
右手拇指被押在左手拇指下的----->右腦使用者

 

Ques 2: 將你的雙手的手臂交叉環在胸前

OK~好吧!由外看看你的雙手!!!

右手臂壓住左手臂的----->左腦使用者
左手臂壓住右手臂的----->右腦使用者

從1+2來看你的結果*(要照1→2順序看唷~)

 (閱讀全文)

Emilili | 01-Aug-08 | 拍拍拍 !!! | (912 Reads)

阿M 決定左先買細機 !!

以阿M 貪方便同嫌麻煩既性格, 選擇細機真係有其好處: 方便, 輕巧, 易用!! emotion 雖說 function 未必及得上單反, 但以我地呢D新手來講, 用得晒 (and 識得用晒!!) D function 都要一段時間吧 ^^

綜合幾位不同 "機齡" 既朋友既意見, 阿M 就要以下選擇 ...

 

 (閱讀全文)